Alege un mod diferit de a trai – Gandire pozitiva


Alege un mod diferit de a trai – Gandire pozitiva

Gândire pozitivă ajută cu stress management şi poate chiar şi îmbunătăţi sănătatea dumneavoastră.

Diferite studii arată că trasaturi de personalitate precum optimismul şi pesimismul pot afecta multe aspecte legate de sănătatea şi bunăstarea ta. Gândirea pozitivă, care, de obicei, vine cu optimismul, este o parte cheie de management eficient al stresului. Iata o modalitate de a învăţa abilităţile de gândire pozitivă.

Gândirea pozitivă, nu înseamnă că iţi tii capul în nisip şi ignori situaţiile mai puţin plăcute ale vietii. Gândirea pozitivă înseamnă că abordezi neplăcerile într-un mod mai pozitiv şi mai productiv.

Gândirea pozitivă adesea începe prin a vorbi cu sinele. Vorbirea cu sinele este fluxul fără sfârşit de gânduri nerostite, care ne trec prin cap în fiecare zi. Aceste gânduri automate pot fi pozitive sau negative. Unele dintre discutiile cu sinele au logica şi motiv.

În cazul în care gândurile care ne trec prin cap sunt in cea mai mare parte negative, perspectiva asupra vietii este cel mai probabil pesimista. În cazul în care gândurile sunt în mare parte pozitive, sunteti cel mai probabil optimisti — cineva care practica gândirea pozitiva.

Beneficiile gandirii pozitive asupra sanatatii

Cercetătorii continua  sa exploreze efectele gândirii pozitive şi ale optimismului asupra sănătatii. Beneficiile gandirii pozitive pentru sănătate includ:

  • Durata de viaţă crescuta
  • Sanse scazute de a face depresie
  • Nivel scazut de stres
  • Rezistenţă mai mare la raceala
  • Bunastare pshihica si fizica
  • Abilităţi bune de adaptare în cazul greutăţilor şi al momentelor de stres

Concentreaza-te asupra gandirii pozitive

Poti invata sa transformi gândirea negativă în gândire pozitivă. Procesul este simplu, dar ia timp şi practică – creaza-ti un obicei nou. Aici sunt moduri de a gândi şi a acţiona într-un mod mai pozitiv şi mai optimist:

  • Identifica aspectele ce trebuie schimbate. Dacă vrei sa devi mai optimist şi să ai o gândire mai pozitivă, în primul rând identifica aspectele din viata ta  pe care, de obicei, le vezi in mod negativ, fie ca este vorba de munca, de naveta zilnica sau de o relaţie şi incepi sa abordezi aceste aspecte, într-un mod mai pozitiv.
  • Verifica-te. În timpul zilei, opreste-te şi evalueaza-ti gandurile. Dacă realizati ca gândurile sunt în principal negative, încearca să găsesti o modalitate de a le face pozitive.
  • Fii deschis la umor. Acorda-ti permisiunea sa zambesti sau sa razi, in special in perioadele dificile. Cauta umorul in tot ceea ce ti se intampla.
  • Urmeaza un stil de viaţă sănătos. Exerseaza de cel putin 3 ori pe saptamana pentru a reduce stresul  si pentru a avea o stare de spirit pozitiva. Urmeaza o dieta sanatoasa pentru a alimenta mintea si corpul.
  • Inconjoara-te de oameni pozitivi. Asigura-te că cei din jur sunt pozitivi, oameni sustinatori care iti pot oferi sfaturi utile şi feedback.
  • Practica vorbirea pozitiva cu sinele. Urmeaza o regula simpla: nu-ti spune nimic tie din ceea ce nu ai spune altcuiva.  Fi blând şi încurajator cu tine insuti.

 

Original

Various studies show that personality traits like optimism and pessimism can affect many areas of your health and well-being.

 

Este simplu si iti va schimba viata intr-un mod atat de diferit si frumos, incat te vei bucura din ce in ce mai mult de tine..in fiecare zi!


Comentarii (fara raspunsuri)

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *